Łódzka Grupa Strzelecka Łódzka Grupa Strzelecka "ORZEŁ"
Forum miłośników strzelectwa pneumatycznego

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Lord.K
Czw 18 Lip, 2019
Kilka pytań przed zakupem
Autor Wiadomość
Żaba 

Wiek: 42
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 03 Sty, 2015   Kilka pytań przed zakupem

Nie bardzo wiedziałem gdzie wrzucić ten temat, więc wrzuciłem do ogólnych bo on taki ogólny jest.
Jako nowy na forum pomęczę Was trochę swoimi pytaniami. Pomimo tego że trochę w necie poczytałem to jednak jestem totalnym laikiem (im więcej czytam tym mniej wiem :P ) i pomoc bardzo mi się przyda, i z góry za nią dziękuję.
Otóż od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu karabinka do rekreacyjnego strzelania (może coś więcej w przyszłości, ale to raczej bardzo odległa przyszłość). Przeglądając Wasze forum i grzebiąc w internecie doszedłem do wniosku, że skoro strzelanie ma sprawiać przyjemność to nie ma co kupować sprzętu taniego i się z nim szarpać (zgodnie z przysłowiem: chytry dwa razy traci) i wybór mój padł na HW97K. Podpowiedzcie mi proszę czy między HW97K a HW97K n.A. jest jakaś istotna różnica? System pewnie jest ten sam, ale może ktoś z Was miał oba w rękach i ma porównanie? Zastanawiam się nad tym drugim, bo moja żona też wyraziła chęć postrzelania. Ona jest leworęczna, ja praworęczny, a karabinek ma osadę dla strzelców lewo- i praworęcznych więc byłoby łatwiej się pogodzić. Karabinek ten jest obecnie dostępny na AKhobby. Brałbym oczywiście wersję po tuningu Hogana.
Rzecz kolejna to luneta. Zastanawiam się nad Vortex Crossfire II 4-12x40 AO BDC. Na dużą korzyść przemawia dożywotnia gwarancja. Co o niej sądzicie? Czy w tej cenie (899 zł) można dostać coś lepszego? Jak się ma do tego Vortexa np. Leapers AccuShot 4-16x44 AO MilDot EZ-Tap? Albo Nikko Stirling Gold Crown 4-12x42 Mil-Dot?