cdn
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1273 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2008 !!! Zasady Forum !!!
|
|
|
Takie zasady panują na iwebie:
Forum służy wszystkim użytkownikom którzy swoim zachowaniem nie będą utrudniać korzystania z forum innym forumowiczom.
Użytkownik forum powinien:
a) zapoznać się z zasadami ogólnymi jakie panują na forum oraz zasadami i tematyką odpowiednich działów,
b) stosować się do próśb i poleceń administracji forum,
c) używać narzędzia "szukaj" - nie zadawać pytań bez sprawdzenia, czy nie ma już na nie odpowiedzi,
d) zakładać nowe wątki tylko zgodnie z tematyką działów,
e) zakładanym wątkom nadawać odpowiedni tytuł określający temat spodziewanej dyskusji. Niedopuszczalne są tytuły tematów typu "PROBLEM!!!!", "POMOCY!!!", "USERZY", itp.,
f) nie robić ?wcinek? zmieniających temat dyskusji w wątku
g) przestrzegać netykiety,
h) przestrzegać zasad ortografii i gramatyki języka polskiego,
i) przy cytowaniu czyjejś wypowiedzi używać funkcji "Quote,"
j) cytować wyłącznie fragmenty wypowiedzi, do której użytkownik chce się odnieść,
k) stosować się do zasad dotyczących podpisu (stopki) i banera, avatara i wielkości wklejanych zdjęć:
a. maksymalna liczba linijek w podpisie to 3 (wlicza się w to również linie puste),
b. dopuszczalny jest tylko jeden nieaktywny banerek o rozmiarze nie większym niż 200x20 i objętości nie większej niż 16kB,
c. maksymalny rozmiar avatara to 120x120 pixeli o objętości nie większej niż 16kB
d. szerokość wstawianych zdjęć nie powinna wynosić więcej niż 640 pikseli, wyjątkowo 800.
Na forum niedopuszczalne jest:
a) zamieszczanie wypowiedzi sprzecznych z obowiązującym prawem, lub takich, które mogą być tak zrozumiane,
b) poruszanie tematów dotyczących polityki lub religii,
c) używanie wulgarnego języka,
d) obrażanie innych użytkowników forum,
e) spamowanie, trolling,
g) zakładanie kolejnego tematu w sytuacji, gdy poprzedni został usunięty lub zamknięty,
h) dublowanie postów, zamieszczanie tego samego postu w wielu działach,
i) posiadanie kilku kont przez jednego użytkownika,
j) zamieszczanie reklam, z wyjątkiem działu "Wizytówki firm"
k) zamieszczanie linków do filmików, żartów, dowcipów itp., za wyjątkiem takich, które służą ilustracji podawanych treści lub pytań lub stanowią odpowiedź na nie, pod warunkiem, że są one związane z tematyką forum, oraz za wyjątkiem tematów stworzonych w tym celu przez Administrację forum - nie dotyczy działu: "Pozatematyczny"
l) zamieszczanie linków do stron komercyjnych, za wyjątkiem tych, które odnoszą się do odpowiedniego wątku w dziale "Ogłoszenia komercyjne"
m) zamieszczanie linków do serwisów aukcyjnych
n) zamieszczanie jakichkolwiek linków w avatarze, banerze czy podpisie za wyjątkiem uzgodnionych z Administratorami.
UWAGA:
W każdym z czterech działów głównych (wiatrówki, CP, WBP, PFTA) mogą być określone dodatkowe zasady właściwe dla danego działu.
W przypadku nieprzestrzegania przez użytkownika ogólnie przyjętych zasad zachowania lub nieprzestrzegania powyższych, Administracja zastrzega sobie prawo do:
a) pouczenia użytkownika bądź wykasowania części lub całości jego postu,
b) udzielenia użytkownikowi ostrzeżenia
b) zablokowania dostępu do konta użytkownika na czas określony "zasadami ostrzeżeń"
c) zablokowania dostępu do forum dla adresu IP użytkownika.
d) innych działań
Administracja nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników
Administracja nie odpowiada za naruszenie tajemnicy korespondencji przetwarzanej za pomocą PW jak również za jej ewentualną utratę.
Nie ma powodów, żeby u nas nie obowiązywały takie same.
I jeszcze dwie:
Kolor czerwony zastrzegamy dla adminów.
Kolor zielony zastrzegamy dla modów. |
_________________ Odrobina człowieka i technika się gubi ... |
Ostatnio zmieniony przez Lord.K Czw 11 Kwi, 2019, w całości zmieniany 10 razy |
|